fredag 9. september 2011

Butikk på Epla

Nå har jeg også fått meg en liten butikk på Epla: http://epla.no/shops/veslemoysolberg/

Butikken har rett og slett fått navnet Veslemøy Solberg, og her kan du lese mer:



Jeg jobber som artist og tekstforfatter, skriver show og forestillinger, og har gitt ut en rekke CD'er.

I butikken min selger jeg CD'er og singler, i tillegg til andre godbiter: noter, tekster, smykker, klær med forhistorier og bøker i forskjellige sjangre. Jeg er nemlig lidenskapelig opptatt av god litteratur, og elsker gode historier!

Det å fortelle sin egen historie, våge å være seg selv, er en ledetråd i alt jeg driver med. Jeg håper du finner noe du liker her inne :-)

Les mer om meg på www.kjentfolk.no/musikere/solberg

PS: Alle som bestiller et produkt av meg får en av sangene mine gratis tilsendt på mail via iTunes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar