torsdag 1. november 2012

Woodland Series

Her om dagen var jeg med på en flott fotosession med mesterfotografen Torbjørn Tandberg og den like fantastiske Torill Haugsvær Wilberg – tekstilkunstneren som har laget de nydelige klærne jeg har på.

Bildene er tatt i skogen nederst i Bragernesåsen, og jeg som er så glad i skogen, føler meg virkelig i mitt rette element! Fargene på klærne og lysspillet i bildene ble etter min mening helt magisk!

Tusen takk til Torill og Torbjørn for at jeg fikk være med på dette! Dere er begge dyktige kunstnere, som gir så utrolig mye av dere selv! Takk også til super-Sven, som for anledningen var fotoassistent :-)

Sjekk Torill og Torbjørns hjemmesider, for flotte bilder, herlige klær og massevis av inspirasjon!

www.torill.no
www.ttfoto.no

VESLEMØY











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar