onsdag 23. oktober 2013

Flink pike kan du være selv!

I dag fikk jeg en hyggelig overraskelse i posten. Smykkekunstneren Mari Lillestølen hadde sett meg på livestreamingen fra Kathrine Aspaas' herlige arrangement Raushet 2.0, der jeg sang og fortalte om «flinke piker.» Og tydeligvis ble hun inspirert :-)

(Se gjerne filmen her, (raust laget av Jannecke Øinæs.). Jeg synger i første del:  Feildunderlig film)

Etter å ha hørt meg synge «Flink pike kan du være selv!», laget Mari Lillestølen to flotte halskjeder: ett med påskrift «Flink pike kan du være selv» og ett med «Drit og dra». Herlig!

Jeg ble veldig glad for gaven, og legger ved en link til Maris fine nettbutikk Myke mule: http://mykemule.no

«Flink pike kan du være selv!» kommer forøvrig snart som single!

Masse hilsener fra
Veslemøy :-)

Herlige halssmykker fra www.mykemule.no

Veslemøy synger på Raushet 2.0 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar